taaiiigghhhttaaarrree!

AAAHHHHH!!!!
Fick mail från amerikanska ambasaden som säger att det är lugnt att åka in i usa med mitt gamla pass.. vilket jag givetvis skulle kollat innan jag boka ett nytt.. åkte in te stan igen efter jobbet för att försöka stoppa mitt nya pass (försökte ringa men efter 18 min i kö och sen komma till någon som lägger på så gjorde jag inget nytt försök eftersom dom stängde om 30 min).. väl framme så säger dom att det är för sent och mitt nya pass har redan kommit, så hämtar ut det nya och avregistrerar det gamla.. öppnar mitt nya pass åå där är en kvinna på bilden!!! säger med lugn och sansad röst: -detta är inte jag! oojj hehe nee det är ju inte du, får jag som svar.. men eftersom dom redan avregistrerat mitt gamla får jag inte det tillbaka heller så nu har jag inget pass!!!!

Tänkte.. måste göra mig lite glad, åkte upp till A6 och skulle köpa den datorn jag kollat på inför resan.. plockar fram den och ställer mig i kö (förresten va ingen kö, köpte den på ONOFF :P) drog kortet och vänta.... åå vänta... åå vänta.. Sen medges ej... NEEHEE.. förde över pengar igår så visste att det fanns.. dom sa att dom hade lite strul med kortläsarn och undra om jag kunde ta ut kontanter.. visst, knallar iväg och på kontot står det 237.41... hhmmm mycket märkligt! aja för över mer pengar med lite hjälp från min personliga assisten :D.. tar ut pengar och köper datorn.. hemma märker jag att jag betalt 2 gånger för datorn.. Fuck! Ringer upp dom och dom tror det är fel på banken.. ska vänta till imorgon så får vi se va som händer..

Har en liten tid av motgång just nu!! imorgon ska jag till polisen och försöka fått nåt pass (nytt som gammalt) sen onoff för lite pengar om jag inte fått det och ringa malin på kilroy för att se hur det blir med visumet.. mycket strul nu och allt detta för att jag tänkte till!

//Màngo

Kommentarer
Postat av: therese

Så det var onoff som hade gjort fel då? Allting löser sig alltid på något konstigt sätt. kram kram

2009-08-20 @ 21:16:39
Postat av: Mango

njaa det är nog något konstigt med banken lr nåt.. får se imorgon om jag fått tillbaka lite money :D

2009-08-20 @ 21:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0