mötesmilen

längs en lång slinga i skogen hörs röster från två vilsna pojkar som diskuterar allt från världsfrågor till betydligt viktigare frågor! idag fick jag mig en liten tankeställare, det börjar dra ihop sig.. första gången jag verkligen reflekterade över att vara borta i 8 månader.. mycket blandade känslor men än så länge finns det tid att fundera :D..

Mamma ville även poängtera idag att man behöver visum i olika länder, detta har vi konstaterat ett tag också men liksom inte sökt det än.. pelle satte igång direkt med lite research och det verkar som det kommer lösa sig förr eller senare :S..


Bränd efter en dag i solen i thailand men en thailänska smörjer in mig med lite salvor!
solen, denna härliga värmekälla som kommer att vara framme ett tag på resan.. har väldigt lätt att få en viss lite ljusare nyans av brunt som ofta värmer och svider på kvällen.. borde kolla upp lite sponsorer kring solskydd för det kommer nog gå åt endel.. bilden är från thailand när jag brände mig första dagen solen var framme :D //FIDDE


Kommentarer
Postat av: VP

Härligt att bloggen kommit igång på riktigt nu! Detta är inget censurerat skit va? ;D

2009-06-10 @ 19:30:26
Postat av: Fidde

VP, lilla.. har vi någonsin censurerat något??

2009-06-11 @ 14:40:13
Postat av: VP

Härligt och höra, kommer läsa här med spänning framöver! =)

2009-06-12 @ 00:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0