13 Mil fran Ekvatorn, Jetleg & Skoldpaddor

Mangos spot: Sjukan
Palm1,2 spot: Soffan pa varat hostel
Local time: 3.50 pm

Igar var dagen da palmen besokte kinesiska & japanska tradgarden. Ett kulturellt arv vi maste bevara genom generationer av generationer.
har inne i dom djupa skogarna, lever oxa vilda djur. Helt vilda, utan koppel, klader och torrfoder.
Skoldpaddor. Stora, sma, fula & simmkunniga.




parken, som jag skulle foredra att kalla den for, inte tradgard, ar ett populart stalle for fotografer som tar brollopsbilder mm.. jag fick syn pa den har unga damen som stod och omade sig, tardrypande!



pa kvallen var det dags for ett besok pa flygplatsen for att mota upp vara 3:e halft! 3 tunnelbanebyten, ett skytrain och en hel del virrande pa en stor flygplats resulterade i att jag kom fram 5min innan landning. David kom fram till mig en timme efter landning, vilket kan tyckas lite segt.
Jag lade marke till att det finns otroligt mycket viktiga manniskor som tror att dom ar liiite battre och viktigare an alla andra, speciellt pa en flygplats.


Battre sent an aldrig kom David fram ur porten och fick ta sitt forsta djupa andetag med luft, ren som den komme fran edens lustgard. Eller ja, kanske inte.
Kvallen och halva natten spenderade vi med att ta oss till boendet, checka in och surfa omkring pa natet lite. Jetleg, ja. Inte sovit nagot sammanhangande pa 2 dygn och med fulla Ryssar i satena brevid blir det inte mkt somn heller...

Idag laddar vi med ett besok pa Simlim square pa formiddagen och Orchard Road pa em. Darefter ett mangobesok, en lesbisk bio och darefter ett ordentligt mal indisk mat, om nu allt kommer ga enl plan!



//Palmooo

Kommentarer
Postat av: mangomamma

Lukas undrar över ful vilka va fula menar du det finns bara vackra sköldisar i hela världen så även i Habo. Tack för du piggar upp Fiddemnnen. Kram

2009-11-03 @ 12:16:53
Postat av: Norge

Hei! Vil bara si at det er mycket roligare at lesa eran blogg enn at plugga ekonomi!! Men om en månad er vi kanske på samma kontinent igjen. Jag hoppas på några veckor i Kina... Bra at du får ned David! Ni kan vel stella upp i den der golftävlingen? Det brukar jo gå bra! Hälsa!

2009-11-03 @ 15:33:03
Postat av: Palmen

Mangomamma:

Ful o ful, den kanske var snall iaf.. Sen ar ju alla olika skapta, djur som manniskor! Han ar fullt pigg nu och jag forvantar mig losa ut han inom 3 dagar!



Norge: Du gor verkligen en manns jobb o laser varan blogg! Misstanker att du sitter o gnager pa en bruneost oxa ;)

Ja valkommen ner i varmen, horde att det valkas sno hemma nu sa ni kan behova tina upp er lite! Sjukt mkt kineser det finns i varlden har jag insett nu!



Kram alla

2009-11-03 @ 18:02:24
URL: http://mangopalm.blogg.se/
Postat av: Emmi

Hej!! Vad kul att syskonet kom ner och underhåller dig P! Hur länge stannar han? Hur mår mongo? Kram

2009-11-04 @ 08:25:08
URL: http://missemmelie.blogg.se/
Postat av: palmen

han stannar till 1 december! tills vi aker till A!

mango kommer nog ut pa fredag tror vi nu!



Puss pa er

2009-11-04 @ 15:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0