Begar forstarkning fran Sverige!

Mongos spott: Ny sang dagen till ara, nummer 25!
Palmens spott: Oxa ny sang! Pa empire hostel, rum 2
Lokal tid: 01:05 lite for sent, jag vet


Mongo mar bra sahar i veckans sista dagar! Idag tog han ett stort steg mot friskheten och kakade en dubbel cheese-burgare samt en snickers! (Vi minns ju mc donaldsabstinensen efter forra sjukdommen)
Sa det vardar gott med honom, vantas bli utslappt inom en kortare tidsperiod om inget andras, och det gillar vi har pa planen!
Han har idag dessutom fatt in sin dator pa rummet sa han kan njuta av lite akta svensk ... ja, film!

Under dom senaste dagarna har det inte hant jattemycket for varlden. jag har kvarterat in mig pa ett nytt boende, da jag inte hade rad att bo kvar dar vi forst bodde, lite trakigt iom att det var ett toppenstalle, samt att man borjade lara kanna dom som bodde dar ganska bra. Men nu ar det nya tag, for bara 9 dollar/natt! Wiiihoo!

Manga vet sakert redan om detta, men pa mandagkvall kommer vi fa ner forstarkning fran Sverige som skall resa tillsammans med oss under 4 veckor i Asien! Det ar annu ett palmblad som ska ut i varlden, David, har inte kommit pa det ratta smeknamnet an, men det ger sig nog med tiden! Han kommer troligtvis vara fruktansvart blek. Och mellanmjolksberoende, men det ska vi snart plocka ur han! jag tror han kommer fa mycket nya erfarenheter, och ett utbyggt ordforrad nar han reser med oss 2, som stannade i sinnet vid 14ars alder..

Nu ska jag vara lite ego och beratta vad jag har gjort.
jag har gjort det jag ar bast pa! Att vanda pa dygnet! Sa jag har just nu en dygnsrytm som innefattar somn mellan kl 03-12 vilket passar ratt bra for en nattuggla.
Nar man reser sjalv galler det att passa pa att gora sant som man verkligen tycker om, men som adra kanske tycker ar ltie torrt eller trakigt.
igar var jag lite i en himmel, jag var pa ett jattestort "experimenthus" och gick runt och tryckte pa massa spannande knappar, kollade in formula1 bilsteknik, sag en man skicka 3 millioner volt genom sig och diskuterade indisk-kristendom med en herre fran landet, fick dessutom ett par visdomsord samt en lapp med nagra namn pa. Ska googla dessa senare..
Idag har jag besokt en o som heter Santosa. Dar spelas just nu en stor golftavling med bl.a svenskar som heter Barclays singapore open. Har pa on roade jag mig under dagen med bl.a ladbilsrace och fick dessutom aka en akta Doppelmyer sittlift (skidlift)!!! Som jag har langtat! Man kannde nastan bradan pa fotterna nar man satt dar och gungade over marken!
Ikvall blev det bio, Halloween 2, och i forrgar blev det Julia & Juliet! -- En kass och en dalig film! men ingen ar gladare an mig i vart fall!

Imorgon kommer vi eventuellt att publicera en gastblogg! Sa hall ut vanner!


Lite bilder att bjuda pa fran mina senaste dagar!



Sentosa Island, golfbanan precis vid vattnet!



En vacker vattenranna



Me and my friend, Doppelmyer!



2007 ars modell av formula 1! Coooool bil!



En mann med 3 millioner volt i sig, ser pigg ut!



Somliga gar med trasiga skor.. men nu har jag iaf kopt nya! och en skjorta oxa!

//palmoo




Kommentarer
Postat av: xxxxxxxxx

Det är en förmån att få följa Er

2009-11-01 @ 18:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0