20 Dagar kvar!

Bilen är borta, snuset saknar både nikotin och tobak samt mycket planering och mailande. ungefär så det ser ut nu 20 dar innan vi lämnar sverige. Glider runt i en riktigt rutten saab med skärmar av silvertejp (dock målad röd så röd silvertejp?) 

Tiden går grymt fort! börjar kännas lite stressigt för att hinna med allt.. om inte redan allt är klart men det märker man väl först när man åkt. Pelle har redan vart runt på apoteket, claes olsson och stadium för storhandling.. Han har alltid varit den killen som suttit längst fram i klassrummet med handen uppe för att svara på alla frågor fröken hade.. jag va mer den killen som satt själv, med ett ansiktsuttryck som en specialklasselev som ska få en kaka.. alltså inte riktigt närvarande.. 

Nu i veckan inväntar jag mitt VISA 2 kort och det internationella körkortet. Verkar som jag behöver ett pass också, så ska nog ner till polisen och höra lite med dom.. 

midsommar 2008

Härlig sommarbild!

// MANGO


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo pass är nog en fördel.

Eller va fan, vi kan la kopiera mitt, byta bild till en schimpans, ta bort ettan på längden i centimeter & så får du väl stå ut hem Tidaholm som födelseort...



sant det där med fröken i skolan förresten..

2009-08-12 @ 20:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0