9 days kvar in Switzerland!

Not much tid kvar.. Starts to synas that I speak mer and mer english..
Är troligtvis ledig fram tills vi åker nu och det kan verkligen behövas! har inte köpt ett någe inför resan typ så ska börja köpa in det absolut nödvändigaste och köpa resten i thailand :D

Lite små nervöst när man tänker på det sen har jag och den långa palmen med det lilla palmbladet inte snackat så möe den senaste tiden så då känns det som man har ännu mindre koll.. skulle träffats idag och gått igenom lite, men livsstilen vi har just nu gör att söndagar inte är en bra dag att gå igenom allt för seriösa grejer! :P

Har umgåts mycket med folket i vita overaller! ett trevligt folk jag kommer sakna när jag åker!

kåren

// Mángo

Kommentarer
Postat av: VP

Ja, kul har vi iaf ihop!!! =D Förspel på kåren är ett säkert kort för att inte gå hem själv.. =)

2009-08-28 @ 12:15:16
Postat av: Mango

Jaaa du har verkligen lärt mig allt jag kan ;)

2009-08-28 @ 16:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0