Befruktar innan jag åker...

08:00 varje morgon på jobbet är det befruktning.
Ja, det man på andra ställen kallar "fruktstund".
På mitt jobb ser man mycket från ett lite mer sexistiskt perspektiv. Jenny & Kicki (Medelålders kvinnor med familj)
som för övrigt utgör mina extra mammor/sexualrådrivare & "bli aldrig för vuxen"-utbildare, plockar sonika fram
sin frukt och tuggar i sig den, punkligt.
Kickis vanliga kommentar: "De va gött må ja löva, in genom munna & ut genom röva!"
Två fantastiska kvinnor jag egentligen borde plocka med mig på resan, för min egens skull (& nöje).

Den här veckan går endast åt till 2 saker: pakca, & säga hejdå.. två ganska tråkiga saker i livets lopp.
Ungefär 2/3 av mina konversationer med männiksor nu handlar om resan, skriver svar inom parentes så DU slipper dra
dom frågorna: är du klar med allt?(nej, inte på långa vägar) har du pass? (ja, fidde oxå, men med bild på okänd kvinna)
hur mkt har du sparat? (mer än vad du har på sparkontot, om du nu har något) har du resfeber? (inte alls, än)

I eftermiddag är det resemöte, det som förra gången spårade ur efter 10 min, och vi kom på att vi ville dricka
sprit istället och det bar in till krogen... Bättre lycka idag!


Agenda:
1) Ska vi verkligen ha möte idag
2) Vad är kvar att göra innan resan?
3) Om inte föregående punkt tar hela kvällen och vi hinner ska vi diskutera hurvida man behöver registrera sig
i USA innan man åker eller inte..

Nu kommer bloggandet komma igång på allvar framöver! Håll utkik & lägg till oss i favoriter (Ctrl+D)!


Boomchackalack reeeeeeespekt!



Jenny & kicken


/El Pango


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0