Söndagstankar

Kompletterar Fiddes inlägg med min syn på gårdagens verksamhet.

Avskedsfest var det, tråkigt? ja. Roligt? ja. Saknar redan sina vänner? ja.

Nu har man sagt hejdå till i stort sett alla utan dom sista i familjen, puh (441)..
Fått dom sista kloka orden på vägen,
"Gör inget jag inte skulle gjort", menar Dennis.
"Var rädda om er" & "lita inte på någon". Standard.

En av raggningsreplikerna vi fick på thailändska, och som jag kommer använda mig av är:
Min kompis är dryg, rädda mey!

Jag och Fidde kommer imorgon att genomföra den första natten ihop, vilken ska bli spännande. Vi skall då lukta på varandra, känna på varandra, smaka på varandra, allt detta för att lära känna varandra så väl som möjligt innan avfärd.

Vill tacka följande personal för div företeelserna som skett sista dagarna:

Christoffer: Filmen, underbar och välgjord! Tack!
Fiddes mamma m sambo: Festlokalen, Tack!
Emmelie: Bara 6 rätt på tipspromenaden, tack för att du har mkt kvar att lära om oss!

Imorgon är sista dagen i det civila mellanmjölkslandet!
Då ska jag gå min sista 18hålare, hämta en vedkamin, ringa mitt sista mellanmjölkssamtal från mitt nuvarande nummer, & slutligen lämn min bostad för sista gången på över 8 månader.



Emmelie våran lilla sockerpulla, ta hand om dey!!!


/Stiffler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0