Taaaiigghhtt!

13 dagar kvar!! Tiden går sjukt fort... börjar bli stressad och inser mer å mer att det närmar sig.. tur att jag jobbar längre än tänkt annars hade jag nog varit ett nervvrak :D... Beställde ett pass igår med för jag tänkte va smart och va säker på att det inte blir strul i usa.. inte mitt smartaste drag visar det sig.. För visumet jag sökte i somras är bundet till passet jag hade då... såå antingen får jag skita i att hämta ut det nya (om man kan göra det) eller så får jag söka nytt visum, lr så kasnke det bara löser sig ändå... trodde inte det skulle bli mer att tänka på iaf :D

Förutom att sätta fälleben på mig själv så gör andra det! Jobbat nu hela sommarn men inte fått en krona för det! skulle skriva under avskedspapper på ica men det hade han glömt att lägga i facket när man va där... försöker hålla en låg profil när jag åker runt i den rostiga saaben men fläktremmen skriker mer än någonsin så syns mest i stan.. jag behöver semester!! citerar mig själv när jag va liten och åkte remmalag: - va jag ska skratta när detta är över!

Börjar även sänka kriterierna för usa resan.. Är du kvinna mellan 15 - 51 kontakta oss på [email protected] är du man mellan 15 - 51 ring oss på 07051149666.. tack på förhand!

Nehhee daggs att hitta mer problem att lösa!! pusshej!



    // MANGO!


Kommentarer
Postat av: Ina.K

Det löser sig Fidde:)

2009-08-19 @ 21:36:32
Postat av: Mango

kan behöva stöd nu :D

2009-08-20 @ 21:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0