Examinerad!

Har nu lyckats kämpa igenom 3 år på JTH och skaffat mig en ingenjörsexamen, va har då detta med resan att göra? Jo seru väldigt mycket! äähh... Bland annat kan jag sitta väldigt still, se intresserad ut och busvissla på alla fingrar!! skönt att ha något att falla tillbaka till när man kommer hem från 8 månader på resandefot..

Börjat sommarträningen så vi är i form innan resan, springer 3 gg i veckan och har hållt på i säkert en vecka nu så det börjar hända grejer! Har varit sjukt fint väder i några dar nu med så vi övar på att ha konstant sommarväder vilket vi än så länge inte har något emot :D.. Tog min sista spruta nu imorse mot hepatit B så nu har jag tagit alla sprutor också.. det mesta börjar falla på plats och förberedelserna är i full gång.  

Har dock börjat oroa mig över Pelles engelska.. försökte för någon dag sedan att enbart prata engelska.. blev inte mycket sagt den dagen.. sen när vi väl försökte så blev det mesta på svengelska ändå.. fast som dom säger, man pratar mycket med kroppen och den är ju stor så det ordförådet borde han komma lång med..  

3 månader kvar!

//FIDDE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0