Mycke nu!

Vi konstaterasde just att alla helger fram till 5 juli är bokade med div aktiviteter! Och sen går det fort, 2 veckors semester och 4 veckor på jobbet, sen bär det av!
Känns overkligt på något sätt.. Mamma håller dessutom på att planera nån form av avskedscermoni vilket jag kanske tycker är lite över gränsen..

En person sa til mig idag " Jag åkte ner till Australien för att hitta en drömman med en stor farm och gifta mig med han, men jag hittade honom inte. Då har jag en bra anledning att åka tillbaka och leta igen " ;)
Aust. verkar verkligen vara ett fantastiskt intressant land, läser en jättetjock guidbok om landet i fråga på 576 sidaor. Verkar som sagt vara ett bra land, och då har jag bara läst baksidan än så länge..

Cho Pax på att slippa sitta över vingen på flyget! (hoppas på snygga flygvärdinnor)

/Pelé


Me Diving vid Pipi Iland, Thailand 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0