Solglasögon på!

Erik Tar härmed bloggskulden!

Bara drygt 3 månader kvar! Ungefären svensk sommar vill säga. Efter et väntar sommar i Asien, följt av sommar i Australien, Nya zeeland, söderhavet, därefter försommar i Amerikat & avslutningsvis försommar sommar och eftersommar i Sverige. Solglasögon på!

Nu har vi dessutom kontaktat en agent från Australien.
Eller rättare sagt, vi träffade en full kille på cinderella i helgen som påstod sig vara därifrån...
Känns som en bra & Seriös kontakt iför framtiden!

Slutligen ett problem, eller rättare sagt två:
-Fiddes mamma är lite orolig för att han ska resa med mig som inte ens med säkerhet tar mig hem från div krogföreteelser
-Min mamma är orolig för att jag ska resa med fidde som inte är helt seriös i alla lägen

Själva är vi jätterädda för att resa tillsammans

NOT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0